söndag 16 augusti 2009

Lite för tidigt

kanske för veckovägningen men jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen imorse. Den stod på 68,7 kg.

-1 kg på en vecka!

MEN oficiella vägningsdagen är imorgon och jag kan bara hoppas att vågen är snäll mot mig. Jag har fortfarande inte fuskat så den borde inte visa plus iaf.

Har haft en bra vecka matmässigt. Har ätit när jag har varit hungrig och slutat när jag varit mätt. Har ätit 2-3 bitar mörk choklad hemma hos söstra mi igår men nu har jag inte ätit nåt mer sånt. Idag till lunch blev det lax med räkröra. Guuuuuud så GOTT det var!

Svågern har nu gått ner 8,2 kg på ca 6 veckor! Heja, heja, hoppas att syrran sätter fart och går ner snart, att det går lite fortare.

Det känns iaf jättebra att ha gått ner 4,2 kg med LCHF och sammanlagt 8,2 kg!!!

-8,2 kg!

Hihi, och jag har gjort det alldeles på egen hand. Ingen som har tvingat mig och jag har inte kämpat heller. Inte har jag motionerat så mycket heller. Fast det borde jag för konditionens skull.

Snart börjar iaf friskis höstschema och då blir det flera pass i veckan när de kör kl 16 så jag kan åka dit direkt efter jobbet. Det är ju så drygt att åka tillbaka till stan efter att ha kommit hem på em.

Imorgon blir det officiell vägning. Hoppas på mirakel då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar