lördag 12 september 2009

Grrrrrrrrrr

Efter den där braiga veckan har det gått allt annat än bra! Jag tror faktiskt att jag har slarvat en del .Förra veckan åt jag ganska mycket mörk choklad och drack lite vin på helgen. Jag har nog ätit mer än jag behövt.
Nu har jag registrerat mig på minmat.net och imorgon börjar jag väga och mäta och kolla hur mycket jag får i mig och om det är rätt.
Känner mig lite ledsen/frustrerad efter den första tidens viktnedgång. Men å andra sidan så vet jag att det tar tid! Vill att det ska gå jättefort!
Svågern har nu gått ner ca 12 kg!
Fuskigt att karlar ska ha så lätt att gå ner. JAG VILL OXÅ RASA I VIKT!!!!!!!!
Nu blir det koll på maten med minmat och sen ska jag väga och mäta mig på måndag morgon.
Vill verkligen fortsätta leva på det här viset, det är ju så lätt men jag vill verkligen gå ner minst 10 kg till!
TÅLAMOD! HA TÅLAMOD!
Har iaf kommit igång med träningen. Har varit på friskis tre gånger hittills denna vecka och det blir ett pass imorgon med :)

OK, mulliga mammisen. Vad är det som gäller?
*regga allt på minmat.net
*ät tills du blir mätt
*skriv in allt på bloggen, matlista!
*motionera
*skippa kolisarna så mycket det bara går
*inget fusk!
*googla mer på LCHF
*läs i böckerna

KÖR HÅRT

och glöm inte måttbandet!

Lycka till till mig själv!

MÅLET: att väga 60 kg på min 35-årsdag i april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar