måndag 21 september 2009

Liiiiite

har jag gått ner denna vecka.

-0,4 kg

Alltid nåt.

Har tränat ganska mycket men denna vecka blir det tyvärr inte så mycket som jag skulle vilja pga jobbet. Ska se till att äta lagad mat x2/dag vilket jag tyvärr har slarvat med förra veckan...

Har kommit på att jag kan ju göra skink- och ostrullar å ta med mig till jobbet som fika. Det är ju det som är så himla gott på mackorna, ost och skinka, mums =)

Matintag idag:

Frukost: 2 dl fil m ca 2 msk grädde, 3 ost- och skinkrullar.

Lunch: Kycklinggryta (kyckl, vitlök, grädde, cf) en gul paprika

Mellis: 4 ost- och skinkrullar.

Middag: Liten portion m wokgrönsaker och ca 2 skivor kabanoss

Kväll: 3 ost- och skinkrullar (japp, ny favorit)

Ska kanske in på minmat och regga detta. Eller så fortsätter jag imorgon för nu är jag riktigt trött.
Stoppa stumpis i säng och mig själv.
Gnattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar