måndag 14 september 2009

Träningen

har jag iaf kommit igång med. Förra veckan blev det 4 friskispass och en promenad. Ett av passen på friskis var ett intensivpass som jag inte riktigt orkade med. Herrgud vilken stark ledare det var. Fast det är klart tjejen har haft intensivgympa i MINST 10 år så det är väl inte så konstigt.
Ett pass var skivstång vilket är riktigt bra för klena lilla mig.

Idag åt jag min fil m grädde till frukost. Sen åt jag inget fika på jobbet, tog bara en kopp kaffe m grädde i. Till lunch en ganska stor köttbit med bearnaisesås och sen en bit brieost till emfika. Sen var det dags för veckans friskispass. Var inte hungrig när jag kom hem så jag åt inget när ungarna åt.
Var så sur på gubben som hade lämnat hemmet som värsta svinstian! Så i rasande fart och med ett rasande humör städade jag hela nedervåningen och dotterns rum med löfte till gubben om att göra likadant till honom.
Sen lite senare blev jag hungrig och åt två kokta ägg med majonnäs och räkor.

Hoppas det sätter fart på förbränningen. Det är inge kul att stå still!

Ska försöka regga på minmat imorgon om jag orkar. Nu blir det sängen. Gnattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar