tisdag 7 juli 2009

Dag 2

Igår klarade jag av andra dagen med LCHF. Den gick över förväntan måste jag säga. Har inte känt mig gottesugen på hela dagen å det var riktigt skönt. Jag lyckades även klämma in ett friskispass på kvällen, så nu är jag fit for fight.

Matintag igår:
+ frukost: fil, solroskärnor, mandel och linfrö

+ fika: två finncrisp med smör och ost, kaffe med mjölk och grädde

+ lunch: 2 tunna skivor med kassler och mycket coleslaw.

+ middag: samma som till lunch

+ kvällen: 1/4 brieost som egentligen skulle varit kvar till lördagen... ca 6 jordgubbar och en liten röd ost-kan den ha hetat babybel? Den var då inte god iaf så nån mer sån blir det inte.


Skrev inget igår eftersom jag och grabbsen tittade på "The Grudge", en skräckis som jag inte fattade så himla mycket av men jag rös till några gånger.

Nu blir det en kopp kaffe och sen ska jag ta itu med målning av staketpinnar och städa huset. Det ger väl lite plus i motionskolumnen =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar