tisdag 7 juli 2009

Dag 3

Dag 3 är avklarad. Det går ganska bra måste jag säga. Var lite, lite sugen på nåt efter att jag hade ätit på kvällen men det var inte godis jag ville ha. Utsatte mig för en prövning idag. Var in på Coop och kollade runt lite och gick FÖRBI godiset utan att dreggla! Heja, heja!!!

Matintag idag:

+ frukost: fil, solroskärnor, mandel, linfrön (börjar kännas tjatigt), två skivor ost m smör

+ lunch: bacon- och kycklingpanna, gurka, tomat, broccoli (mumsigt)

+ middag: coleslaw, två skivor falukorv

+ kväll: ett kokt ägg, flera skivor ost med smör ( ja jag var ju sugen på nåt....)

Har varit på friskis och svettats ordentligt igen! Imorgon får det nog bli en promenad, tror det blir för häftigt med 3 friskispass på rad. Det blir friskis på söndag igen och ev en joggingtur med storebror sportig på lördag, vi får se.

Jaha, nu ska jag störta i säng, är såååååååå trött! Imorgon är en ny dag och med den följer nya tag i kampen mot mulliga mammisen som ska bli en mindre mullig mammis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar