onsdag 29 juli 2009

Nu är jag inte så besviken längre! Igår visade vågen 69,8 kg och idag:

69,5 kg!

Första gången på flera år som jag väger under 70 kg! Heja mig!

I förrgår så bytte jag ut lite i min frukost nämligen och jag undrar om det inte har med det att göra? Har ju under 3 veckors tid ätit hackad mandel och solroskärnor i filen på morgonen. Men jag vet att jag har läst på flera ställen att om man äter för mycket kolhydrater så går det långsammare att gå ned i vikt. Så jag tänkte som så att jag skulle prova att äta nåt annat så jag tog 2 kokta ägg med majonnäs på och ett litet glas fil med linfrön i och en skvätt grädde. Tadaaaaaaa!
Hoppas verkligen att detta inte är nåt tillfälligt!

Har dock inga problem att avstå från godis och fikabröd.

Jaaaa,jag är fortfarande helt förundrad över hur lätt det går!

Tills idag:

-3,4 kg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar